Baza de Afaceri și Servicii propune modernizarea intrării în Galați de la intersecția Brăilei cu drumul de centură   Aceasta intersectie este intrarea cea mai aglomerata a Galatiului avand in vedere ca aici se suprapun 2 drumuri europene si unul national si anume: E87, care incepe la Odesa (Ucraina) trece prin Galati, Constanta, Varna (Bulgaria) si se incheie in Antalia (Turcia); E583, care incepe in Poltava (Ucraina) trece prin Chisinau, Galati si se tremina la Slobozia; DN2B Buzau –Galati. Nefiind rute alternative, intersectia nu poate fi ocolita de participantii la trafic de pe cele trei drumuri importante. Aspectul nefunctional si dezolant al acestei intersectii face sa fie unul din punctele critice ale traficului din Galati.

   Intrarea in Galati dinspre Barbosi este mult ingreunata la sensul giratoriu actual. Pentru fluidizarea traficului propunem ca drumul cu sens unic de langa benzinarie sa aiba sens dublu iar vehiculele care vin dinspre Barbosi si intentioneaza sa intre pe Drumul de centura sa nu mai ajunga la sensul giratoriu.

   Aceste modificari ar aduce urmatoarele imbunatatiri:

   -S-ar micsora timpul in care vehiculele care vin dinspre Barbosi si intra pe Drumul de Centura, cu efecte asupra consumului de combustibil, a uzurii vehiculelor si a poluarii, tinand cont ca aceasta portiune este in panta si atunci cand se fac cozi sunt necesare multe porniri in panta.

   -Vehiculele care parcurg drumul nou deschis vor avea o traiectorie care nu se mai intersecteaza cu cele care vin din oras pe Bulevardul Brailei si fac la stanga pe Bulevardul Dunarea, crescand in acest fel siguranta in trafic.

   -Camioanele ar evita curba “in scurt” din sensul giratoriu unde apare o uzura accentuata a asfaltului si a cauciucurilor.

   Un alt lucru care creaza confuzie este urmatorul: De la sensul giratoriu pana la service-ul Nalba viteza permisa este de 70 km/h, insa, in sensul invers, de la Nalba spre sensul giratoriu, nu mai este nici un indicator, implicit fiind 50 km/h, desi ultimul indicator, cel din dreptul benzii transportoare de minereu, este de 40km/h. Asadar, de la Nalba spre sensul giratoriu unii soferi sunt tentati sa mearga cu 70km/h iar altii, mai prudenti, merg cu 40km/h. Va rugam sa instalati indicatoare privind viteza maxima legala si pe aceasta portiune de drum, de la Nalba pana la sensul giratoriu.

   Aspectele dezolante pe care le sesizam sunt:

   Amenajarile din zona lasa mult de dorit. Gropile, stalpii si cioturile de stalpi de pe banda de langa zona carosabila, pe langa pericolele create, dau un aspect neprietenos.

   Trotuarele sunt degradate sau inexistente.

   Spatiile verzi sunt ingrijite disproportionat: in unele locuri s-au plantat, in 2015, mai multe randuri de flori de sezon, iar in cele mai multe zone nu s-a plantat nici macar un copac sau un arbust.

 

   Baza de Afaceri si Servicii – BAS.ro este o asociatie cu peste 100 mesteri si specialisti care asigura zeci de servicii din diverse domenii.