Samsung Electronics România continuă campania educaţională „Trends of Tomorrow” – proiect de CSR demarat în 2011, care are ca scop susţinerea orientării profesionale şi dezvoltării personale a tinerilor de liceu, oferindu-le elevilor din acest an o “oră SMART”, în cadrul căreia vor afla care sunt tendinţele pe piaţa muncii şi aptitudinile digitale de care au nevoie în carieră. Caravana din 2013 va ajunge, în prima fază, în 5 orașe din țară și se va desfășura în intervalul 15 mai – 5 iunie. Traseul caravanei va trece prin Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați.
Săptămâna aceasta, caravana sosește în cinci licee din Galați: Colegiul Național Costache Negri, Liceul Teoretic Emil Racoviță,Colegiul Național Vasile Alecsandri, Colegiul Național Alexandru Ioan Cuza și Colegiul Național Mihail Kogălniceanu. Elevii claselor a X-a și a XI-a din aceste licee vor avea ocazia de a-și construi, cu ajutorul specialiștilor, o imagine detaliată despre influența tehnologiei asupra carierei lor într-o lume digitală.
Caravana va ajunge în liceele de prestigiu din cele cinci orașe și are rolul de a le oferi tinerilor o perspectivă despre importanţa aptitudinilor digitale în construirea traseului profesional. Aceştia vor afla sfaturi utile pentru orientarea profesională, de la dobândirea aptitudinilor necesare angajării, până la completarea corectă a unui CV, pentru a-şi mări astfel șansele de angajare. Suportul pe zona de consultanță în domeniul resurselor umane este oferit de specialistul eJobs Aurora Mateiuc.
„Pentru că ne aflăm într-o eră în care informația este la un click distanță, tinerii se confruntă, adesea, cu dificultatea de a alege informația cu adevărat valoroasă pentru ei, din cauza volumului imens care îi înconjoară. De aceea, orice recomandare din partea unor specialiști este mereu binevenită. Prin intermediul acestei etape a campaniei Trends of Tomorrow ne dorim să oferim informații specifice despre pașii de urmat la început de carieră şi considerăm că aptitudinile digitale sunt deosebit de importante pentru traseul profesional al tinerilor”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Pentru a-i susține în primii paşi în alegerea unei cariere, campania Trends of Tomorrow le oferă tinerilor informațiinu doar prin intermediul orelor SMART de pe perioada caravanei, ci și prin pagina oficială de Facebook, Trends of Tomorrow. O aplicație special dezvoltată le stă la dispoziție pentru a învăța modalitatea corectă de completare a unui CV. Fiecare utilizator are ocazia să o completeze cu datele sale, iar aplicația va genera un CV, care poate fi descărat direct de pe pagina de Facebook. Alături de posibilitatea de a-și realiza CV-ul prin intermediul rețelei de socializare, tinerii vor putea găsi și sfaturi practice care să îi ajute pe parcursul primilor pași în carieră.
Programul local “Trends of Tomorrow” face parte din programul global de responsabilitate corporativă „Hope for Youth”, în cadrul căruia Samsung utilizează inovaţia şi tehnologia care au contribuit la succesul companiei în susţinerea dezvoltării tinerilor din întreaga lume.