Economic

Cele mai multe companii cred că sunt centrate pe clienți și vor să le cunoască nevoile. Dar oare ce cred clienții? Potrivit studiilor realizate de Bain & Company în SUA sau Valoria în România, deși 80% dintre companii spun că oferă o experiență de consum superioară, doar 8% dintre clienți sunt de acord. Așteptările consumatorilor sunt greu de depășit, cu atât mai mult în această perioada de pandemie. Și totuși, sunt trei direcții pe care companiile le pot urma ca s
Compania de consultanță Valoria lansează programul de auto-cunoaștere (self-discovery) numit Experience Clarity. Programul se derulează online și se adresează persoanelor care doresc să își depășească fricile, limitările, procrastinarea folosind mecanismele propriei minți și inteligența emoțională. Decizia vine în întâmpinarea unei noi tendințe privind beneficiile acordate de companii angajaților. Conform unui blitz survey realizat de echipa Valoria în perioada 22 iunie
În ultimii trei ani, am întrebat de zeci de ori participanții la diverse programe de training în organizații, workshop-uri sau prezentări dacă și-au asumat vreodată responsabilitatea. Și răspunsul a fost de fiecare dată oferit extrem de rapid: “DA”. În schimb, la următoarea întrebare: “Ce ați făcut specific pentru a vă asuma conștient responsabilitatea?”, răspunsul nu a mai venit nici la fel de rapid și nici la fel de clar. Am mers puțin mai departe cu cerceta
Marketingul B2B în 2021 nu va fi la fel ca în anii anteriori. În primul rând, companiile vor trebui să se concentreze asupra strategiei lor digitale pentru a atrage atenția consumatorilor. Va fi esențial pentru acestea să creeze o experiență online care să capteze atenția fiecărui reprezentant al companiei client implicat în procesul de cumpărare B2B și să obțină rate bune de conversie. Cele cinci strategii care vor marca marketingul B2B în 2021 sunt următoarele: Marketi
Scorul general care indică nivelul de pregătire al companiilor pentru a putea performa în contextul de afaceri din perioada post-lockdown este de 6,96. Acest rezultat arată că există un potențial semnificativ de implementare, standardizare și îmbunătățire a proceselor companiilor pentru rezultate mai bune. Companiile din România trebuie să se repoziționeze pentru a găsi răspuns la provocările de business generate de pandemie. Totuși, în acest moment, cele mai multe nu sunt p
Se puteau aștepta multe de la anul 2020 dar nu ce trăim acum. Chiar dacă anticipată de mulți, criza nu arăta în niciun caz în acest fel: criză sanitară, urmată de o criză sistemică. În versiunea lui inițială, 2020 trebuia să fie anul zenitului de creștere economică și prosperitate: aluzia împlinirii unei rotunde promisiuni de mai bine. Ceea ce avem, însă, sunt dezechilibre macroeconomice, planuri de salvare și programe de susținere pentru companii și angajați. A. Sch
Comportamentul de consum al tinerilor a determinat o relocare o veniturilor în perioadă stării de urgență, ca o consecință firească a limitărilor din acea perioadă. Astfel, tinerii au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor. Din punct de vedere psihologic, creșterea consumului de produse precum dulciuri și snacksuri sau jocuri a fost o justificată în condiții de restricții externe, aceasta fiind cons
Situația actuală este o răscruce importantă la nivel de societate și de individ. Oamenii sunt la o intersecție cu multe direcții provocatoare în viața lor. Antreprenorii sunt la o răscruce cu multe provocări pentru afacerile lor. Se uită în viitor și nu pot prognoza nimic clar, structurat, în raport cu care să ia decizii importante, iar ceea ce observăm zilele acestea, este că aleg: - fie o strategie de tipul încercare-eroare: “Facem așa, vedem ce-o ieși.” - fie una de
Toate topurile economice, sociale, culturale etc trimit Galațiul pe ultimele locuri ale clasamentelor. Artizanul politicilor publice care au aruncat Galațiul în topul sărăciei este pesedeu, partidul alintat așa de iubitorii locali, ăia radicalizați care și-ar da viața și votul pentru Nica&co. O recentă analiză privind cele mai bogate localități din România, publicată de ziarul Adevărul, plasează Galațiul în afara primelor 30 de locuri (foto). Analiza, realizată de Urba
Din discuțiile pe care le avem cu managerii companiilor cărora le oferim servicii de consultanță de marketing la Valoria, cei mai mulți dintre aceștia lucrează deja, împreună cu echipele lor, la planurile de revenire în economia post-COVID. Sunt pregătite scenarii pozitive și negative, se analizează nevoi și comportamente de cumpărare, se adaptează produse și servicii, se elaborează noi planuri de marketing. În ciuda dozei de neprevăzut, echipele de vânzări și marketing fa

Pagina 3 din 30