E îngrozitor: dinții și ghearele acestor făpturi maiestuoase sunt smulse și transformate în bijuterii de contrabandă. Într-o generație sau două, leii ar putea să dispară, împreună cu elefanții, rinocerii și girafele.
Însă un plan nou extraordinar propus de către ONU ar putea, în sfârșit, să deblocheze fonduri pentru a salva aceste specii.
Se pune presiune pe companiile importante, așa cum e Disney, care a încasat peste un MILIARD de dolari la box office cu cea mai recentă ecranizare a filmului Regele Leu, pentru a dona doar o mică parte din banii cheltuiți pe reclame cu animale către proiecte pentru animale sălbatice. Deoarece cheltuiesc atât de mult pe reclame, ar putea ajuta la salvarea acestor creaturi extraordinare de la dispariție! Și dacă Disney dă tonul, probabil și alte companii importante cu bugete masive de publicitate precum Netflix, Google și alții îi vor urma.
Reprezentanții Disney decid acum dacă se vor alătura; așadar, hai să construim un spectacol masiv de susținere publică pentru a-l convinge pe CEO-ul Disney, inundându-i rețelele sociale cu mesaje chiar înainte ca ONU să lanseze oficial fondul “Lion’s Share” în septembrie! Fiecare semnătură poate ajuta la deblocarea a mii de dolari pentru speciile amenințate.
Disney: ajută la protejarea regelui leu și a cercului vieții!
Criza biodiversității este un genocid silențios care are loc pe întreaga planetă. De la prima ecranizare Regele Leu în urmă cu 25 de ani, populația de lei africani s-a redus aproape la jumătate, iar oamenii de știință spun că aproape un MILION de specii sunt pe cale de dispariție.
Vestea bună este că Disney contribuie deja la o varietate de proiecte de conservare a animalelor sălbatice și ia în calcul în mod activ să se alăture fondului Lion's Share. Prin urmare, un apel public masiv din partea cetățenilor din întreaga lume (și a fanilor Regelui Leu!) ca Disney să fie lider al conservării faunei este exact ceea ce ar putea determina compania să ia decizia potrivită.
Și, de îndată ce Disney se alătură, alți giganți publicitari precum Netflix, Google și Coca-Cola vor fi sub presiune pentru a contribui la rândul lor cu o cotă corectă. Acum depinde de noi să inițiem un efect de domino, care să ne ajute să ne protejăm fauna pentru generațiile următoare!
Semnează și apoi trimite scrisoarea către CEO-ul companiei, astfel încât să știe că milioane din întreaga lume își doresc ca Disney să se alăture fondului Lion’s Share, și apoi să ajute la atragerea altor branduri importante în această inițiativă:
Disney: ajută la protejarea regelui leu și a cercului vieții!
Noi, membrii acestei comunități, ne-am reunit de nenumărate ori pentru a ne apăra teritoriile și oceanele și am finanțat eforturi curajoase de combatere a braconajului pentru a ajuta fauna să prospere, toate alimentate de mici donații din întreaga lume! Rezolvarea problemei determinate de decalajul de finanțare este una dintre cele mai mari provocări pentru a face față crizei biodiversității, iar acest fond inspirat, Lion’s Share, poate debloca sute de milioane pentru a salva cercul vieții, înainte de a fi prea târziu.
Cu speranță și hotărâre,
Joseph, Risalat, Laura, Iain, Christoph și întreaga echipă Avaaz